1) Sende vipps”krav” ved manuell ordre + 2) dr?ye betaling
-
Hei.
- Finner ikke ut av hvordan jeg kan “trigge” en vippsbetaling til kundens app n?r jeg legger inn en manuel ordre. pr?ver og trykke “Capture payment – vipps” inne i ordren men f?r bare opp feilmelding “Error performing Vipps action error”
Virker bare “vipps p? nett” n?r kunden selv legger inn en bestilling igjennom handlekurven? - Finnes det en m?te ? dr?ye vippsbetalingen p? n?r kunden legger inn bestilling via nettbutikken? Slik at vipps foresp?rselen ikke blir sent til kundens tlf f?r jeg f.eks velger “Prosessing” eller noe slik? P? den m?ten trenger ikke kunden betale f?r jeg er ferdig med produktet. ( Jeg lager bestillingen n?r det kommer som regel og da er det litt produksjonstid)
- Finner ikke ut av hvordan jeg kan “trigge” en vippsbetaling til kundens app n?r jeg legger inn en manuel ordre. pr?ver og trykke “Capture payment – vipps” inne i ordren men f?r bare opp feilmelding “Error performing Vipps action error”
Viewing 1 replies (of 1 total)
Viewing 1 replies (of 1 total)
- The topic ‘1) Sende vipps”krav” ved manuell ordre + 2) dr?ye betaling’ is closed to new replies.