• Resolved wrc1

(@wrc1)

Vroeger stond op onze site 4 albums op een rij en eronder nogmaals. Ik heb geen enkele instelling aangepast maar sinds kort ontdekten we dat ze allemaal onder elkaar staan in 1 lange rij. ik weet echter niet meer welke instelling ik moet aanpassen zodat de albums weer naast elkaar zouden staan in rijen. Zou je me op weg kunnen helpen

Alvast bedankt

Viewing 7 replies - 1 through 7 (of 7 total)
  • Plugin Author Jacob N. Breetvelt

(@opajaap)

Kontroleer of het album type (Foto Albums -> Instellingen -> Albums -> III -> Item 4: Omslag type) de toevoeging ‘mcr’ heeft (multi column responsive).

Kontroleer ook de waarde van Foto Albums -> Instellingen -> Albums -> I -> Item 1: Maximale Omslag breedte.
    Deze moet kleiner zijn dan de breedte van de paginakolom. Hoe kleiner, des te meer kolommen

Als je er niet uit komt, geef dan een link naar de pagina

Thread Starter wrc1

(@wrc1)

bedankt voor het antwoord maar de instellingen aanpassen lost niets op. Het vreemde is dat het hoofdalbum alle albums onder elkaar staan maar van zodra ik een subalbum open staan ze naast elkaar.

Dit is de link : https://www.jomi-fotografiegroep.be/foto-album/

Plugin Author Jacob N. Breetvelt

(@opajaap)

Ik zie niet direct de oorzaak.
    Probeer dit eens:
    in plaats van [wppa] gebruik [wppa delay]

Thread Starter wrc1

(@wrc1)

thx [wppa delay] werkt !

Nog 1 vraagje. Als we in een album op een foto klikken dan toont hij om de x seconden een andere foto en dat willen we niet. De slideshow is uitgezet in de instellingen maar toch blijft hij dit doen.

(@opajaap)

Het is niet de gewone slideshow maar de lightbox slideshow
    Untick Basisinstellingen -> Lightbox -> I -> Item 26: Lightbox dia’s autostart

Thread Starter wrc1

(@wrc1)

thx het is opgelost !

(@opajaap)

Het oorspronkelijke probleem is waarschijnlijk een compatibiliteits probleem met een andere plugin of het thema.
    Ik kan er echter niet de vinger opleggen. Het feit dat klikken op een album wel werkt mbt de subalbums bracht mij op het idee want met delay wordt een zelfde soort aktie gedaan. Fijn dat je er zo mee kunt leven.
    Veel succes met je site.

Viewing 7 replies - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.